Vedoucí v oblasti administrativních agend/VEDOUCÍ ÚČETNÍ KANCELÁŘE
Aktualizace 2. 10. 2019, 14. 8. 2019
Požadujeme - min. SŠ vzdělání s maturitou, schopnost vedení týmu, orientace v daňových zákonech, samostatnost, pečlivost, výhodou - znalost PJ.
Životopis zaslat na e-mailovou adresu: Kontaktujte nás cez kontaktní formulář.
Pracoviště: Třinec
Vzdelani: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Plat: 25000Kč
Firma: EUROHELP s.r.o.
Obec: Třinec
Okres: Frýdek-Místek
Obor: Administrativa
Úvazek: Plný úvazek
Pracoviste: EUROHELP s.r.o., pracoviště Třinec, Staroměstská 534, Staré Město, 739 61 Třinec 1
Pracovni vztah: Plný úvazek
Telefón: +420 774 159 025
Sdílejte na Facebooku
Sdílejte cez WhatsApp
Kontaktní formulář:
* Povinné údaje
Vyplněním a odesláním kontaktního formuláře souhlasím se zpracováním a uchováním mých osobních údajů,
které poskytuji prostřednictvím internetové stránky www.ExpertPrace.cz. Osobní údaje budou zpracovány v souladu
s platnými právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.
Požadujeme - vzdělání dle §110 zákona č. 108/2006 Sb., o soc. službách (VOŠ nebo VŠ v oboru soc. práce), ŘP sk. B - aktivní řidič, komunikativní...
Jedná se o osobní asistenci, odlehčovací služby v Třinci a okolních obcích.
Požadujeme - kvalifikační kurz pracovníka v sociálních službách,...
A02 z:3/10/2019 (CIZ)
ŘP sk. B výhodou.
Kontakt osobně, e-mailem viz výše.