Vedoucí v oblasti administrativních agend/VEDOUCÍ ÚČETNÍ KANCELÁŘE
Aktualizace 2. 10. 2019, 14. 8. 2019
Požadujeme - min. SŠ vzdělání s maturitou, schopnost vedení týmu, orientace v daňových zákonech, samostatnost, pečlivost, výhodou - znalost PJ.
Životopis zaslat na e-mailovou adresu: Kontaktujte nás cez kontaktní formulář.
Pracoviště: Třinec
Vzdelani: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Plat: 25000Kč
Firma: EUROHELP s.r.o.
Obec: Třinec
Okres: Frýdek-Místek
Obor: Administrativa
Úvazek: Plný úvazek
Pracoviste: EUROHELP s.r.o., pracoviště Třinec, Staroměstská 534, Staré Město, 739 61 Třinec 1
Pracovni vztah: Plný úvazek
Telefón: +420 774 159 025
Sdílejte na Facebooku
Sdílejte cez WhatsApp
Kontaktní formulář:
* Povinné údaje
Vyplněním a odesláním kontaktního formuláře souhlasím se zpracováním a uchováním mých osobních údajů,
které poskytuji prostřednictvím internetové stránky www.ExpertPrace.cz. Osobní údaje budou zpracovány v souladu
s platnými právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.
B15 z:24/9/2018 (ZamK)
Požadujeme:
- zručnost, samostatnost, pečlivost
- ochotu pracovat ve 12-hodinových směnách
- vyučení v technickém...
A16 z:1/10/2019
Náplň práce:
- práce v chovu Holštýnských plemenic
- veterinární péči,
- administrativní evidence, zootechnická evidence,...
C04 z:20/9/2019
Pracovní doba pondělí až neděle, osmi hodinová pracovní doba, příplatek za víkendy
Náplň práce:
- pomocné práce v kuchyni...